Welcome to My humble Scribblings, where I scribble on normal, daily happenings (which sometimes I take for granted), and on emotional expressions which are most often difficult to do verbally. I don't offer much except for sweet memories, self-reflection, and probably some new lessons for life. Happy Reading!

Sunday, January 15, 2012

Eidul Fitri (28 august - 5 sept)

memang dah sangat2 lewat pun to talk about eid yang lepas. skrg dah masuk tahun baru hijrah pun kan... this year, turn beraya di kampung hubby, kg air molek, kuala sg baru, masjid tanah. lama juga lah stay di kampung sbb kami tunggu semua adik beradik balik kampung barulah kami beraya at my parents' di jb. here are some of the photos taken di kampung.

kenapa la semua monyok ye?

my little family :)

adlina & fathinah with hanis. hanis darjah 4 tahun ni. dia ialah cucu  saudara my husband, so dia  ialah anak saudara to my kids.

my heroes - big one and little one ;)

tudung semua dah tanggal...

adlina with cousins - kakak nadzirah, kakak nadzurah and adik najwa
ok, skrg kita tengok gambar raya di jb pulak...

my papa, kids & cousins

with my hubby

dalam rumah kecil yang dibina oleh pak itam

adlina & fathinah with their young uncles

budak montel aneem, handsome boy ayish with ibu & mak june (nabilah terselindung di belakang ibu)

Raya tahun ni disambut sederhana. ada cerita gembira dan ada berita sedih. gembira kerana seorang cousin telah melangsungkan perkahwinannya pada 3 september di rumah mak esah di jb. sedih kerana pada 4 september, seorang cousin yang masih muda (23 thn) telah pergi menghadap Ilahi di hospital segamat. selang 10 hari lepas tu, mak saudara juga telah pergi buat selama-lamanya di muar. al-fatihah untuk roh kedua-duanya semoga mendapat rahmat dari Allah jua....

p/s: 6/9 saya register sebagai student di UTM Skudai. cerita tentang perjalanan hidup saya sebagai pelajar ada di myphdadventure.blogspot.com




No comments: